Otkrijte detalje o data driven marketingu

Kai-Marcus Thäsler je generalni direktor njemačke Udruge vanjskih medija (FAW, Fachverband Aussenwerbung e.V.) i profesor digitalnog marketinga Sveučilišta za ekonomiju i menadžment (FOM) u Hannoveru.  Ovaj vrhunski stručnjak će nam bogatim znanjem i iskustvom približiti tajne najnovijih trendova u području digitalnog vanjskog oglašavanja (DOOH), marketinga i medija. Imat ćemo priliku saznati sve o važnosti DOOH-a kao iznimno snažnog marketinškog alata. Također, podijelit će s nama i detalje o data driven marketingu, koji je ključ uspješnog targetiranja i prilagođavanja ključnih poruka publici. Na Weekendu će tako govoriti o važnosti pravilnog pristupa i korištenja podataka u svrhu upravljanja marketingom.  Publika će iz prve ruke saznati sve o najnovijim metodologijama i strategijama za prikupljanje, analizu i primjenu podataka u marketinškim kampanjama vanjskog oglašavanja, što će zasigurno pobuditi nove ideje kod marketinških stručnjaka, ali i svih koji žele iskoristiti snagu podataka za kvalitetnije targetiranje publike i optimizaciju kampanja.