Svako vrijeme donosi svoje fenomene, a TikTok je bez sumnje zvijezda današnjice. S više od milijardu aktivnih korisnika mjesečno, definitivno je fenomen ovog doba, slažu se naši panelisti.
O tome što je to tako posebno u njemu, kako ga najbolje iskoristiti i koji sadržaj najbolje prolazi, u panelu naziva „TikTok, fenomen ili?“, razgovarali su Branimir Karačić, CMO Sofascorea; Ivan Frančešević, Chief Data Officer u SeekandHit agenciji i Iva Ančić, rukovoditeljica brenda, marketinških komunikacija i digitalnog poslovanja u A1 Hrvatska pod vodstvom Ivanke Mabić Gagić, izvršne direktorice Aleph Hrvatska.

„Ono što TikTok razlikuje od ostalih fenomena, jest brzina kojom se stvari događaju, brzina kojom se stvari mijenjaju i to što je TikTok zaista promijenio način na koji komuniciramo i konzumiramo sadržaj, način na koji se brendovi oglašavaju te na kraju promijenio je nas. TikTok je zaista fenomen koji nas tjera da kreiramo i razmišljamo drugačije, što je, rekla bih i krasna strana tog fenomena“, ističe Iva Ančić te dodaje kako ipak treba paziti da se držimo vrijednosti brenda za koji kreiramo sadržaj.
Svi znamo da je TikTok zabavan, ali stvaranje sadržaja za ovu platformu nije ni malo jednostavno, zahtjeva puno kreativnosti, vremena i različite tehničke aspekte. „Moraš se kvalitetno naučiti igrati, a ta igra je never ending story“, govori Branimir Karačić koji u svom social timu broji 24 osobe te dodajte da je TikTok skupa, ali isplativa investicija.

Razgovaralo se i o novim mogućnostima, poput „shop“ opcije koja uskoro stiže. Ivan Frančešević objašnjava da će to nekim brendovima biti savršeno rješenje, dok drugima neće značiti puno, a sam cilj opcije jest zadržati korisnika na platformi što duže. Iako podatci govore da već sada korisnici koji su na TikToku, vrijeme na TikToku koriste samo i isključivo za njega, nema drugih smetnji, nema multitaskinga, što je još jedan dokaz njegove moći.
Na kraju, svi se slažu: TikTok je budućnost! Uvelike je već dio marketinškog mixa, njegov utjecaj će i dalje rasti, a s tim donijeti i još više promjena u način kreiranja i konzumiranja sadržaja. Ključno je ostati autentičan, pratiti trendove, ali ne slijepo kopirati, i uvijek čuvati vrijednost i identitet brenda.