Kako je pandemija osvjetlala obraz influencera?

Photo: Matija Habljak/PIXSELL

Iako su mnogi još uvijek skeptični prema influencer marketingu, činjenica je da je on jedan od najnovijih trendova koji se širi brzinom munje. Njegovog značaja svjesni su i sudionici panela pod nazivom „Influenceri – trgovci utjecajem“ koji su, između ostalog, objasnili kako gledaju na svoje zanimanje te zbog čega smatraju da je pandemija dodatno ojačala njihov utjecaj i učinkovitost, kao i cjelokupnu poziciju influencera na tržištu.

Kristijan Iličić, poduzetnik i travel blogger, komunikologinja Erna Saljević, TikToker Dario Marčac i Ella Dvornik, direktorica firme Manijak, naglasili su da su društvene mreže influencerima otvorile put ka ostvarenju cilja, a to je živjeti od posla koji ih ispunjava i usrećuje, a ujedno osigurava stabilnost i sigurnost. Takav spoj profesionalnog zanimanja i hobija nerijetko izaziva negativne komentare, ali očigledno je da su se mišljenja različitih javnosti o influencerima promijenila tijekom turbulentnog covid razdoblja.

„Najveća prilika se otvorila za vrijeme pandemije. Sadržaj na društvenim mrežama se konzumirao više nego ikada. Pri kraju svoje putničke karijere, odlučio sam odraditi jedinstveni content koji nitko na Balkanu ne radi. Samo na temelju 200.000 novih followera. Nikad nije kasno za dobar i kvalitetan sadržaj“, istaknuo je Iličić.

Dario Marčac sa svojih 700.000 pratitelja složio se da je njegov posao na najbrže rastućoj platformi TikTok zasjao zbog epidemiološke situacije te da je on dokaz da u svakom zlu postoji nešto dobro. „U doba korone, ova industrija je procvjetala. Ljudi su tražili novi sadržaj, nisu više samo tinejdžeri pratili TikTok, već i starija ekipa“, izjavio je Marčac.

Djelovanje influencera podrazumijeva društvenu odgovornost, naglasili su sudionici panela, treba imati na umu da nije uvijek bitna samo zarada, već i briga o zajednici kojoj se obraćaju. Da bi se uspjelo u svijetu influencera, autentičan content je must have, a dobro promišljen način širenja sadržaja ključan je za prihvaćanje njihovog utjecaja, zaključili su panelisti.