Kako festivali povećavaju atraktivnost turističkih destinacija

Bez obzira na to jesi li ili nisi fan elektronske glazbe, znaš za Ultra Europe Music Festival. Zbog njega je Split već niz godina omiljena ljetna destinacija svjetskih partijanera, a slično je i s Exit Festivalom u Srbiji. Hrvatska je, kao i ostale zemlje regije odavno shvatila kako nije dovoljno posjetiteljima ponuditi isključivo prirodne ljepote. Moderni turisti traže puno više, a rado će i izdvojiti više za jedinstveno iskustvo na kvalitetnom festivalu.

Ivan M. Petrović

Ivan M. Petrović, predsjednik Upravnog odbora Fondacije EXIT, dr. sc. Tomislav Radoš, potpredsjednik za industriju i održivi razvoj iz HGK, Jovan Marjanović producent s višegodišnjim iskustvom rada na Sarajevo Film Festivalu i Joe Bašić organizator Ultra Europe Music Festivala znaju da je danas doživljaj jedan od glavnih motiva putovanja. Na panelu „Kako festivali mijenjaju destinacije?“ koji moderira direktor Pepermint agencije Boris Kovaček, razgovarat će o važnosti festivala koji ne samo da potiču angažiranost cijele zajednice već i pozitivno djeluju na revitalizaciju tradicije i širenje kulturoloških perspektiva.

Joe Bašić

INMusic, Garden, Weekend Media Festival, Špancirfest, Cest is D’best i brojni drugi festivali diljem zemlje aktivirali su i probudili mnoge gradove i privukli domaće i strane goste, ali i brojne sponzore.

Dr.sc. Tomislav Radoš

Pridruži se panelu u petak 24. rujna u 17:30 sati u dvorani Produženi vikend i saznaj zašto razvijene destinacije, ali i one koje to tek žele postati, pokušavaju ispuniti godišnji kalendar sa što više dobrih festivala.