Kako balkanski lavovi slave kreativce

Photo: Matija Habljak/PIXSELL

Regionalna revija najboljih agencijskih projekata BallCannes već je 10 godina središnje okupljanje najvećih kreativaca iz regije. Iako u početku nije bila zamišljena kao natjecanje, već samo kao revija, organizatori su primijetili da je malo natjecateljskog duha upravo to što treba regijskim marketinškim stručnjacima. Na panelu „BalCannes Special: The Story So Far…“, oni koji najbolje znaju što se sve događalo iza kulisa ove najveće regionalne revije, Davor Bruketa, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić&Grey, Damir Ciglar, direktor Imago i Ogilvyja, Jelena Fiškuš, kreativna direktorica Studija Sonde i članica Uprave HURA-e i Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala imaju dugogodišnje iskustvo u sudjelovanju na reviji pa su se uz moderatora Miru Soldića, višeg stručnog savjetnika iz HGK-a prisjetili anegdota i zgoda s revije.

„Što se tiče slavljenja vlastitih postignuća i projekata, marketinška je industrija kao jedna od kreativnih industrija zapravo najmanje tašta. Filmska i glazbena industrija puno više slave svoje radove i projekte. Kreativne industrije trebaju nagrade i priznanja jer su kreativci plahi ljudi kojima treba poticaj. Ovakvo je natjecanje potrebno da bi industrija živjela i radila dalje“ rekao je Damir Ciglar.

Davor Bruketa naglasio je da je BallCannes zaista „jedinstveni i originalni koncept u svijetu gdje ljudi različitih profila ocjenjuju radove, od novinara pa do kolega iz agencija“, a to je itekako važno kako bi se ne samo upoznali novi parteri i klijenti već i kako bi se agencije iz regije međusobno motivirale i zajedno rasle.

Tomo Ricov objasnio je da je „najveća vrijednost Weekenda zajedničko druženje i okupljanje stručnjaka iz struke“ i da Weekend ne bi bio isti bez BallCannes revije, a Jelena Fiškuš, dobitnica tri kipića lava, da je „nagrada kraj svega, a važnije je samo putovanje kroz koje agencija prolazi dok prijavljuje svoj rad na reviju“.

Bilo da su igrali ulogu organizatora, člana žirija, dobitnika ili partnera HGK, sudionici su se složili da je ova revija itekako potrebna kreativcima iz regije i da je baš dobro što je  iz samo revijalne prerasla u reviju natjecateljskog duha. Nadaju da će iduće godine revija ponovno zaživjeti u face-to-face obliku jer je druženje i upoznavanje novih kolega i partera najbolji dio cijele priče.