Iskustvo iz primjera Kyiv Posta: Kako spasiti novine u ratnim okolnostima?

Luc Chenier uspio je u samo tri godine povećati posjećenost Kyiv Posta, najstarijih ukrajinskih novina na engleskom jeziku, sa 150.000 na čak 3,7 milijuna. Kako je to uspio u ratnim okolnostima, doznali su posjetitelji Weekenda na njegovoj prezentaciji “Lekcije iz Ukrajine: Kako izgraditi globalni brend u vrijeme krize

Moramo se okrenuti svijetu jer u Ukrajini nema love”, bila je jedna od prvih Chenierovih odluka nakon što je preuzeo ključeve prazne redakcije 2021. Ukrajinski medij u to vrijeme gotovo da i nije imao profile na društvenim mrežama, a bili su često i bez interneta zbog ruskih napada. U takvim uvjetima Chenieru je trebao jak tim koji će moći realizirati njegove ideje.

Foto: Marko Lopac

Zaposlite ljude za koje biste željeli raditi“, poručuje izvršni direktor Kyiv Posta, dodajući kako ne bi uspio spasiti medij bez svojih ljudi koji su postajali sve uporniji i hrabriji što su Rusi više napadali.

Od ovog Kanađanina koji se nakon Kijeva ​​odlučio preseliti u Rovinj gdje i danas živi, saznali smo da je za uspjeh važno prepoznati ‘frenemiese’, ljude koji se pretvaraju da su ti prijatelji. “99 posto ljudi želi da ne uspijete jer se boje da ćete biti bolji od njih” još je jedna Chenierova lekcija. Kako se na takve ljude ne bi previše obazirali, važno je, ističe Chenier, naučiti reći ne jer time šaljemo jasnu poruku kako smo sposobni postaviti vlastite granice.