Streaming servisi ili kino dvorane? Što je to što privlači ljude da ustanu, obuku se, izađu i odu u kino dvoranu pogledati film, umjesto da isti gledaju u udobnosti svoga doma? Je li to sadržaj filma ili zvijezde, glumci u filmu? Jesu li franšize uspješnije od ostalih filmova i zašto ih se toliko snima? Na sva ta i mnogo više pitanja u super interaktivnom panelu pod svjetlima reflektora Weekenda razgovarale su tri žene, ključne figure iz svijeta filmske produkcije.
Kimberly Fox, voditeljica međunarodne prodaje, The Veterans i Helen Lee-Kim, predsjednica za međunarodna tržišta, Lionsgate Motion Picture Group pod moderatorskom palicom Ance Trute, generalne direktorice, Vertical Distribution, podijelile su svoja viđenja o stanju, budućnosti i promjenama koje potresaju Hollywood, ali i streaming servisima i kinima u panelu pod nazivom „Once upon a time in Hollywood“ powered by CineStar.
Panelistice su složne i odlučne u tome da žele da se ljudi vrate u kino dvorane, ističu kako je to veliki zadatak za industriju, ali smatraju da je stanje na tržištu zadovoljavajuće te da su kina, streaming i televizija ekosustav koji se može međusobno nadopunjavati.
„Naši filmovi su definitivno namijenjeni da budu gledani u kinima. To je naš cilj, to je ono što želimo, to je ono što naši redatelji svakako žele i to je ono čemu težimo, surađujući s distributerima, kino dvoranama poput naših prijatelja u Cinestaru i Blitzu“, ističe Fox.
Panelistice su se dotaknule i neizbježne teme TikTok-a i društvenih mreža te njihovog utjecaja na filmsku industriju, s obzirom na to da u sve više filmova možemo vidjeti influencere kao glumce. „Osobu ćete definitivno staviti u film ako ima milijune pratitelja jer to je dobro za promociju filma, ali je nećete pozvati da glumi ako ne zna glumiti. Dakle, mora postojati ravnoteža, oni moraju organski odgovarati filmu, a ne samo biti netko tko ima bezbroj pratitelja na TikTok-u“, napominje Lee-Kim te dodaje kako je potrebno da se publika emocionalno poveže s pričom, filmom i likovima kako bi film zaista uspio.