Hrvatska kao brend: Što nas čini posebnim osim mora, prirode i sporta?

Kada se govori o Hrvatskoj, jedna od prvih asocijacija koju će stranci imati je grad Dubrovnik, koji je postao svjetska senzacija zbog proslavljenih zidina, ali i snimanja serije Igra prijestolja. Osim toga, otoci, odmor, prirodne ljepote i nogometaši su ono čega se većina najprije sjeti na spomen Lijepe naše. U kontekstu brendiranja, potrebno je, međutim, zapitati se i koje emocije država budi u nama, a koje u stranim državljanima te kako ti osjećaji utječu na njenu percepciju.

Predrag Grubić

Na panelu „Made in Croatia“ saznaj koji su ključni aduti kojima Hrvatska dodatno možete izgraditi svoj brend te povećati svoju prepoznatljivost na međunarodnoj razini. U raspravi o tome kako Hrvatska upravlja svojim identitetom i imidžom govorit će Dražen Klarić, član Uprave glavni urednik Večernjeg lista, Predrag Grubić, esejist, kritičar i direktor korporativnih komunikacija Adris grupe i akademik prof. dr. Igor Rudan, direktor Centra za globalno zdravlje na Sveučilištu u Edinburghu, Davor Bruketa, Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey, Zlatko Dalić, izbornik hrvatske nogometne reprezentacije. Moderator panela bit će prof.dr.sc. Božo Skoko, član uprave Millenium promocije, vodeće agencije za tržišno komuniciranje u Hrvatskoj.

Zlatko Dalić (Photo: Marko Prpic/PIXSELL)

Upravljanje brendom države, između ostalog, podrazumijeva emocionalnu povezanost i interakciju posjetitelja s hrvatskom kulturom i narodom. Stvaranjem jedinstvenog doživljaja jača se veza ljudi s državom, što dovodi do veće želje za ponovnim dolaskom.

Davor Bruketa

Hrvatska ima veliki potencijal postati globalni brend, no da bi uistinu jedan i postala, treba se istaknuti naspram ostalih zemalja u regiji. Potrebno je povećati njen međunarodni utjecaj i neutralizirati stereotipe koje vuče još iz davne prošlosti. Ako želiš saznati kako to učiniti, dođi na u petak 24. rujna u 17:30 sati u dvoranu Vikendica i uživaj u novim saznanjima.

© 2021. Sva prava pridržana Weekend Media Festival.