Weekend otkriva: Koliko smo kreativni pod stresom i kako su tenisice dospjele od parka do high end fashiona

Nitko nije kreativan dok je pod stresom, poručili su 37-struki dobitnik Emmyja Pete Radovich (CBS) i Boris Kovaček (Pepermint) s panela Opustite se, nitko neće umrijeti. „Na početku svoje karijere dobio sam priliku da produciram Wimbledon. Nikako nisam mogao odabrati kadar i stalno sam tražio nečije mišljenje. Mentor mi je u jednom trenu rekao da sam grozan i da ne donosim odluke. Tad mi je rekao da se opustim i donesem odluku jer nitko neće umrijeti. Što si pripremljeniji, to je manje stresa. Ne možeš kontrolirati kolege i šefa, ali možeš sebe“, kaže Radovich. Kovaček je ispričao kako ih je prije godinu dana Radovich pozvao na snimanje reklame s Johnom Malkovichem. „Bila je to prilika da vidimo kako velika produkcija izgleda. Iznenadilo nas je što na tom setu nitko ne galami i što je sve prolazilo bez stresa. Završili su za dva sata“, kazao je.

Na panelu Mark, izdrži! Kako će Zuckerberg&friends preživjeti globalni techlash? pričalo se o tome kako je zadnjih šest mjeseci Facebook odlučio surađivati s regulatorima, kako zbog njihovih prijetnji tako i zbog toga što žele onemogućiti drugima da se probiju na poziciju na kojoj su oni sada. U raspravi su sudjelovali Marko Rakar (MRAK services), Boris Trupčević (Styria Media International), Vladimir Pavlić (Facebook konzultant) i Marijan Jurenec (I.R.V.). “Velike kazne kojima se prijeti Facebooku i ostalim tehnološkim divovima, neće riješiti problem. Da su bili regulirani kako su trebali biti, do ovoga ne bi ni došlo. Svi moraju imati jednaku poziciju na tržištu”, kazao je Rakar. Trupčević je dodao i da će na kraju iz techlasha kao pobjednik izaći Kina jer ima sve što imamo i mi, osim problema, jer kod njih regulacija postoji otpočetka. O raspletu situacije s Facebookom svi se slažu da je ovo tek početak, no situacija je prekompleksna jer uključuje sigurnost, tehnologiju i medije što regulatorima znatno otežava posao. “Suština techlasha je moć. Kompanije o kojima pričamo imaju moć koju je teško kvantificirati s obzirom na količinu podataka na kojoj sjede i postali su opasnost za politički establišment”, zaključio je Trupčević.

Tenisice su ozbiljan fenomen, sjecište cijelog niza polja i područja ključnih za komunikacijsku industriju – brandinga, stila, celebrity kulture, medija i lifestylea. O sneaker kulturi na Weekend Media Festivalu govorili su pasionirani ljubitelji tenisica Petar Radojčić Bizzo, Tomo in der Mühlen  i Andre Ljuština. Prepričavali su anegdote iz djetinjstva, prvih reklama za tenisice koje su im ustale uklesane u pamćenju, priče s posve ozbiljnih poslovnih sastanaka s četrdesetogodišnjacima i pedesetogodišnjacima koji su završile razgovorom o tenisicama. Ljuština, koji je i kolekcionar rijetkih tenisica, rekao je da se cijena rijetkih tenisica određuje poput cijene umjetnina. “Ako je neka tenisica izašla u malo primjeraka, ne znači da će biti skuplja od druge. Što određuje vrijednost jednog Koonsa? Nebrojeno je faktora koji utječu na cijenu”, rekao je.

A o aktualnoj temi zašto ljudi odlaze, kakve su posljedice za poslovanje, što tvrtke i poslovna zajednica mogu učiniti te što možemo naučiti od drugih zemalja samo su neka od pitanja kojima su se bavili Nenad Bakić (investitor, poduzetnik i kulturološki poduzetnik), John Brady (BAT), Dejan-Ranđić (DNA Communications), Jovan Stojanović (DIRECT MEDIA United Solutions), Vuk Vuković (Oraclum Intelligence Systems) na panelu Ima li tu odraslih u sobi?. John Brady istaknuo je da su se u Irskoj iz temelja promijenili odnos vlade prema poduzetništvu i porezna politika. “Zahvaljujući tome, privukli smo neke od najvećih kompanija kao što su Facebook, Microsoft i Google. Druga stvar karakteristična za Irsku je kvaliteta obrazovanja kakvu vidimo i u Hrvatskoj. No tu se uočava i jedna značajna razlika između Hrvatske i Irske, a to je snažna povezanost sveučilišta i poslodavaca, koja vam nedostaje. Global Entrepreneurship Monitor (GEM) izvješće je pokazalo veliki nesrazmjer između znanja i vještina koji se dobivaju tijekom obrazovanja i onoga što poslodavcima u Hrvatskoj treba, a upravo u tome je Irska dobra.“

Na Weekendu je ekskluzivno objavljeno i kako se omiljeni Restaurant&Bar Weekend Festival seli u Rovinj, a svoje će prvo morsko izdanje doživjeti od 14. do 17. svibnja 2020. godine upravo u prostoru Stare tvornice duhana Rovinj. Gostovanje najboljih svjetskih chefova i eksperata iz svijeta kave i miksologije, masterclassovi i gala večere samo su dio sadržaja koji vas očekuje na sljedećem R&B Weekendu.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
HR
EN HR