Vrli novi svijet: Kako će se transformirati svijet TV-a?

Internet i Netflix zauvijek su promijenili način na koji gledamo televiziju. U Sjedinjenim Državama svjedoci smo pravih streaming ratova te konsolidacije telekoma i medijskih tržišta. Ti isti ratovi proširili su se na ostale zemlje. Tržišta se u regiji mijenjaju upravo dok o ovome govorimo. S jakim ulaganjima u telekome, medije i sadržaj, tržište se brzo mijenja, a nekoliko velikih igrača modernizira lokalno tržište.

Kakav će biti daljnji razvoj tržišta u regiji? Kako će se razvijati konvergencija telekoma i medija? Kakva je budućnost lokalnog sadržaja? Kakva je uloga sporta uživo i sportskih prava na emitiranje?

PANELISTI

Sara Fischer

Sara Fischer

Axios, Media Reporter (SAD)

Kenechi Belusevic 1

Kenechi Belušević

Discovery, Senior Manager, Commercial Development And Sports (CEEMCA)

unnamed

Richard Brešković

Hrvatski Telekom, direktor sektora marketinga za privatne korisnike (Hrvatska)

Vladimir Lucic

Vladimir Lučić

Telekom Srbija grupa, koordinator za internet i multimediju / m:tel Crna Gora, izvršni direktor (Srbija / Crna Gora)

Aleksandra CF024157-final

Aleksandra Subotić

United Media, CEO

MODERATOR

Antonija Mandic

Antonija Mandić

voditeljica (Hrvatska)

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
HR
EN HR