VRLI NOVI SVIJET: KAKO ĆE SE TRANSFORMIRATI SVIJET TV-A? REGIONAL VIEW

21.09.2019., Rovinj - 12. Weekend media festival. Panel Vrli novi svijet.
Photo: Borna Filic/PIXSELL

Streaming platforme velikih igrača direktno će prodavati korisnicima

Kvalitetan sadržaj i dalje je na cijeni te se ne vidi da će se to u skorije vrijeme promijeniti. Jedan je od zaključaka panela “A Brave New World: How Will The TV World Transform?” na kojem su sudjelovali Richard Brešković (HT), Aleksandra Subotić (United Media) , Kenechi Belušević (Discovery) i Vladimir Lučić (Telekom Srbija Grupa).

“Dobar sadržaj uvijek će naći put do publike, bez obzira na koji se način bude distribuirao. Vjerujem da će se sadržaj više konzumirati nonlinearno nego linearno, no mi smo pronašli novi business model za monetizaciju sadržaja. Pokrenuli smo vlastitu streaming platformu na kojoj se gleda 30 posto više sadržaja. Naše tržište nije toliko ugroženo velikim igračima jer se kod njih može pronaći vrlo malo lokanog sadržaja koji privlači našu publiku”, kazala je Subotić.

S njom se u mišljenju razišao Lučić koji smatra da će se globalni trendovi osjetiti i kod nas.

“U naredne dvije godine će veliki igrači poput Disneya, NBC-ja i Applea razviti platforme bolje od Netflixa, pronaći će način da se prilagode korisniku te će tada promijeniti strategiju prema nama, providerima. Direktno će prodavati sadržaj korisniku i smanjivati količinu koju daju nama”, smatra Lučić i dodaje kako će svi veliki igrači trebati lokalni sadržaj što će otvoriti put od lokalnog do svjetskog tržišta. Za svoju tvrtku kaže da ima ambiciju biti srpski HBO te su još 2005. ušli u produkciju serija, kao i United Media koja od iste godine ulaže u lokalni sadržaj u svim segmentima.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
HR
EN HR