Valeria Adani

Valeria Adani je Service Design Director u Ideanu, globalnoj dizajnerskoj tvrtci. Ideanova misija je poboljšati ljudske živote stvaranjem – i osnaživanjem drugih da stvaraju – sjajnih iskustva koja dopiru do njihovih srca te time dodaju vrijednost njihovim životima. U svom radu Valeria pomaže svojim klijentima u dizajniranju i pružanju usluga usmjerenih na ljude. S dugogodišnjim iskustvom u savjetovanju poslovnih i javnih subjekata, usredotočena je na dizajnerska rješenja koja potrebe korisnika i interne mogućnosti dovode u ravnotežu.
Prije Ideana, Valeria je radila za Livework, jednih od utemeljitelja service designa. Prije toga, radila je za jednu od rijetkih talijanskih agencija koje su prigrlile service design te su time oblikovale i povećale svoj dizajnerski odjel.  Valeria ima veliko iskustvo i u podučavanju. Surađivala je s Management Engineering odjelom na Sveučilištu u Modeni i Reggio Emilia u razvoju i upravljanju različitim inicijativama design thinkinga, kako za studente tako i za međunarodne tvrtke.

Moć nezaboravnog korisničkog iskustva

Dizajnerske organizacije uspješne su jer uspostavljaju vezu sa svojim korisnicima te razumiju njihove bolne točke i njihove potrebe. No pokušava li Vaša tvrtka smanjiti prigovore ili povećati zadovoljstvo korisnika?  Ipak, usredotočenošću na negativna iskustva stvara se rizik gubitka korisnika. Pozitivna korisnička iskustva mogu oblikovati odluke korisnika, možda čak i više od cijene i funkcionalnosti. Otkrijmo kako bi tvrtke trebale stvarati nezaboravna iskustva te kako moraju biti spremne pretvoriti negativna iskustva u pozitivna.

MODERATOR

Ivan Saric

Ivan Šarić

Batman i sinovi, gazda (Hrvatska)

Leave a comment

HR
EN HR