Televizija – povratak otpisanih ili kako doživjeti stotu

otpisani01_bof_210919

Televizija – pokapaju ih godinama, a one bilježe rast

 Već gotovo deset godina najavljuje se konačan kraj televizije kao dominantnog medija. Konkurenti i izazovi dolaze s više strana istovremeno, no televizijske kuće ne samo da opstaju, nego u mnogim slučajevima ostvaruju ozbiljan rast. O budućnosti televizije i tome kako uspijeva opstati na tržištu na panelu “Televizija – Povratak otpisanih ili kako doživjeti stotu” raspravljali su Željko Mitrović (Pink), Pavel Vrabec (Pro Plus) i Dražen Mavrić (Nova TV).

“Televiziju sahranjuju već deset godina. A u tih deset godina mi smo udvostručili profite i  mogu reći da polako počinjem uživati u toj sahrani”, rekao je Mitrović i dodao da Pink od prodaje oglasnog prostora zaradi samo 30 posto ukupnih prihoda.

Dražen Mavrić s Nove TV tvrdi da je u Hrvatskoj ipak drugačije. Nova TV, kaže Mavrić, od oglasa zaradi 80 posto prihoda, ali je bitno da TV kuće fragmentiraju izvore prihoda.

“Tržište nas na to tjera. Budućnost je u proizvodnji sadržaja”, rekao je.

Promjene u tehnologiji prijetnja su agencijama, koje će izgubiti svoje Media Buying odjele, rekao je Pavel Vrabec. “Agencije će opstati, ali samo u smislu kreativnih poslova”, zaključio je.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
HR
EN HR