SNEAKER CULTURE

21.09.2019., Rovinj - Weekend media festival 2019. Predavanje Sneaker Culture. 
Photo: Matija Habljak/PIXSELL

Sneaker Culture – nekada su služile za odlazak u park, danas su high end fashion

Tenisice su ozbiljan fenomen, sjecište cijelog niza polja i područja ključnih za komunikacijsku industriju – brandinga, stila, celebrity kulture, medija i lifestylea. Sneaker kultura nije nova pojava. Kao i dobar dio suvremene pop kulture korijene ima u kraju osamdesetih godina, razvijala se i evoluirala, od prvih Jordanica do super moderne Hype Wear kulture.

O sneaker kulturi na Weekend Media Festivalu govorili su pasionirani ljubitelji tenisica Petar Radojčić Bizzo, Tomo in der Mühlen  i Andre Ljuština, a razgovor je moderirao Pete Radovich.

Prepričavali su anegdote iz djetinjstva, prvih reklama za tenisice koje su im ustale uklesane u pamćenju, priče s posve ozbiljnih poslovnih sastanaka s četrdesetogodišnjacima i pedesetogodišnjacima koji su završile razgovorom o tenisicama.

“Nekada su tenisice služile tome da u njima igraš košarku ili ideš u park. Danas su high end fashion.  Kada u New Yoku hodam u nekom rijetkom paru, svaka druga osoba ih pogleda”, rekao je Pete Radovich.

Ljuština, koji je i kolekcionar rijetkih tenisica, rekao je da se cijena rijetkih tenisica određuje poput cijene umjetnina. ” Ako je neka tenisica izašla u malo primjeraka, ne znači da će biti skuplja od druge. Što određuje vrijednost jednog Koonsa? Nebrojeno je faktora koji utječu na cijenu”, rekao je.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
HR
EN HR