KAKO KREATIVNOST MOŽE SPASITI NAŠU FAUNU

20.09.2019., Rovinj - 12. Weekend media festival. atmosfera.Predavanje Aj Coyone i Moderator Ivan Saric.Photo: Marko Prpic/PIXSELL

Pokušate li se na brzinu sjetiti nekoliko najupečatljivijih reklama kojih se sjećate iz djetinjstva, postoje vrlo dobre šanse da barem jedna od njih, na ovaj ili onaj način uključuju neku životinju. Životinje se pojavljuju u 20 posto svih reklama. Koriste se kako bi simbolizirale hrabrost, snagu, eleganciju. Izazivaju osjećaje i reakcije. Prema nekim istraživanjima, reklama je tri puta učinkovitija ako za protagonista ima životinju, ispričao je na predavanju “How Creativity can save our wildlife” AJ Coyne, kreativac australskog ogranka BBDO-a i ambasador projekta The Lions Share.
Coyne je u Rovinju predstavio projekt the Lions Share, inicijativu koja za cilj ima potaknuti brendove koji se reklamiraju koristeći životinje da ulože u njihovu zaštitu. “Ideju je dobio moj prijatelj dok je na kauču pio pivo i gledao televiziju. Naletio je na reklamu koja je prikazivala CGI geparde, što ga je potaklo da krene razmišljati o tome kako glumci koji se pojavljuju u reklama dobiju honorar, a životinje koje se koriste u istu svrhu od korištenja svog lika u istu svrhu nemaju ništa”, rekao je Coyne.
Projekt The Lions Share nastao je iz te ideje. Brandovi koji se odluče sudjelovati obvezuju se da će u zajednički fond projekta uplatiti 0,5 posto ukupnog medijskog budžeta za kampanje u kojima koriste životinje, a prikupljena sredstva koriste se kako bi se pomogle udruge koje se na konkretan način bave zaštitom ugroženih divljih životinja. Prvi brand koji se priključio bio je Mars. Do sada je prikupljeno 16 milijuna dolara, a Coyne se nada da će dostići cilj od 100 milijuna.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
HR
EN HR