MARK IZDRŽI! KAKO ĆE ZUCKERBERG & FRIENDS PREŽIVJETI GLOBALNI TECHLASH?

Godinama je svjetska javnost oduševljeno pratila rast tehnoloških tvrtki, koje su mahom potekle iz silicijske doline, kako ubrzano osvajaju globus. Gotovo je sve gledano s nekritičkim odobravanjem i podrškom. Međutim, posljednji predsjednički izbori u SAD-u označili su prekretnicu. Trump, Rusi i Cambridge Analytics okrenuli su javno mnijenje protiv FAANG-a (Facebook, Apple, Amazon, Netflix i Google).

Od tog trenutka pratimo konstantni techlash, gdje se regulatori raznih zemalja natječu tko će strože kazniti američke divove. Osim toga, nakon početnog oduševljenja, pratimo i negativne kampanje brojnih medija koji tvrde kako brane demokraciju i/ili svoje pozicije. Silicijska dolina sudarila se s državnim aparatima i realnim svijetom.

Tko će pobijediti u globalnom ratu? Kako će izgledati medijski svijet nakon techlasha? Što će biti rezultat regulacije i kako će ona utjecati na potrošače?

PANELISTI

Marijan Jurenec.jpg

Marijan Jurenec

I.R.V. - Behaviour Exchange, direktor (Slovenija)

Vladimir Pavlic

Vladimir Pavlić

konzultant za digitalni marketing (Hrvatska)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Marko Rakar

MRAK services, CEO (Hrvatska)

02.02.2018., Plaza Event Centar, Zagreb - Svecana 13. dodjela nagrade Ponos Hrvatske herojima koji su svojom hrabroscu, humanoscu, postenjem i dobrotom obiljezili 2017. Svojim su djelima i dobrim namjerama stvarali pozitivno ozracje na lokalnoj i siroj razini te pokazali kako je ljudskost jedina trajna vrijednost.
Boris Trupcevic, direktor Styrije za Hrvatsku. 
Photo: Davor Puklavec/PIXSELL

Boris Trupčević

24sata, direktor (Hrvatska)

MODERATOR

Jaka Repansek

Jaka Repanšek

RePublis Media Consulting, osnivač (Slovenija)

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
HR
EN HR