Jean-Claude Biver

Jean-Claude Biver jedan je od rijetkih muškaraca koji su ostavili istinski trag na švicarskom urarstvu. Nakon što je oživio ime Blancpain, razvio je Omegus posebnim naglaskom na regrutiranje poznatih imena kao što su Cindy Crawford, Michael Schumacher i James Bond (Pierce Brosnan). Godine 2004. odlučio se usredotočiti na razvoj branda Hublotkroz koncept “Art of fusion” (“Umjetnosti fuzije”): fuzije tradicije i inovacije te spajanja prošlosti i budućnosti. Njegovim riječima: “Mi ne prekidamo s prošlošću, već naprotiv, odajemo joj počast povezujući je s budućnošću”.

 

U samo nekoliko godina pretvorio je Hublotu pravu priču o uspjehu u kojoj Big BangClassic Fusionpredstavljaju simbole neprestano razvijajuće tradicije. U marketinškom smislu dosljednost Jean-Claude Bivera jednako je izvanredna kao i njegova potreba da i dalje pretvara ideje iz glave u stvarnost, kao što pokazuje njegova strategija: “Idi tamo gdje se mogu naći potencijalni klijenti“. Upravo zbog tog pristupa je prvi integrirao  svijet luksuza u svijet nogometa sa švicarskom nogometnom reprezentacijom 2006. i UEFA EURO™ 2008. godine.

 

Danas, od kompliciranih satova i revolucionarnih materijala do svjetske suradnje s brandovima poput FIFA World Cup ™, Ferrari, Chelsea, Juventus do Usaina Bolta, Dustina Johnsona, Lang Langa, Richarda Orlinskog i Sheparda Faireya, Hublot nadilazi sam pojam urarstva jer, kako gospodin Biver često zaključuje: “Bit veze je u dijeljenju. Ako ne dijelite, propuštate puno toga. Hublot je imao sreću te je dužan dijeliti dio svog uspjeha”.

 

Biver je imenovan za predsjednika Odjela za satove u LVMH Groupu siječnju 2014. godine, gdje je nadgledao tvrtke Hublot, TAG HeuerZenith. Sa ciljem jačanja sinergije između različitih brandova i vjernosti prema vlastitoj viziji da djeluju zajedno, brandovi se moraju razumjeti i uključiti, a Jean-Claude Biver u međuvremenu preuzima vodstvo TAG Heuer-a u prosincu 2014. godine. Nakon izvanredne karijere u urarstvu koja je trajala više od 40 godina Jean-Claude Biver, zajedno s LVMH, je odlučio u rujnu 2018. godine odreći se svojih operativnih odgovornosti te preuzeti ulogu neizvršnog predsjednika LVMH Odjela za satove.

MASTERCLASS: Kako voditi luksuzan brand

U doba kad sve postaje prolazno pravi luksuz će biti ono što nas spaja s vječnošću. S ovom mišlju Jean-Claude Biver transformirao je švicarsku industriju satova u naletu digitalizacije i pokazao smjer kojim trebaju ići svi oni koji žele opstati u ovom novom svijetu. Kako voditi luksuzne brandove? Koja je razlika vođenja luksuznog branda od ostalih? Kako povezati proizvod i vječnost?

MODERATOR

Hrvoje Kresic

Hrvoje Krešić

N1, reporter/producent (Hrvatska)

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
HR
EN HR