Future of TV Advertising Going Digital, Stay Tuned. VIDA Is Coming!

United Media predstavlja svoju najnoviju inovaciju – addressable advertising. Jedan od najvažnijih trendova u svijetu dolazi u našu regiju putem najmodernije ad tech platforme. Snaga digitalnog oglašavanja i targetiranja bit će dostupna i na linearnoj televiziji, na velikim ekranima i na ostalim uređajima preko kojih se prati TV sadržaj. Kako se navike gledalaca mijenjaju i evoluiraju iz godine u godinu, tako će za mnoge addressable advertising kompletno promijeniti način oglašavanja na televiziji.

Zašto je addressable advertising najznačajnija tema među medijskim i tech gigantima, što nam donosi i kako će u praksi izgledati inovacija United Mediae, objasnit ćemo na ovom panelu.

 

PANELISTI

Sergej Berisaj

Sergej Berišaj

United Cloud, CTO (Slovenija)

Marija Matic

Marija Matić

United Media, voditeljica projekta VIDA (DAI) (Luksemburg)

Aleksa Radonjic

Aleksa Radonjić

United Media, Advertising Business Strategist (Srbija)

Mika Tasich

Mika Tasich

Tiilio, suosnivač i CTO (Velika Britanija)

Uspenski-10

Ivana Uspenski

Proximity Worldwide, Head of Communication Ecosystems (Njemačka)

MODERATOR

Magdalena Malinova

Magdalena Malinova

neovisni konzultant u oglašavanju, komunikacijskim/medijskim strategijama i prodaji (Hrvatska)

Leave a comment

HR
EN HR