Eulogio Bordas

Eulogio Bordas ima više od 35 godina iskustva kao strateški savjetnik u turizmu, podržavajući nacionalne turističke organizacije u razvoju turističkih strategija i marketinških planova. U svojoj karijeri upravljao je razvojem preko 75 turističkih strategija i više od 65 marketinških planova za turističke destinacije diljem svijeta.

Smatra se inovatorom u pronalaženju i razvoju posebnih niša i proizvoda posebnog interesa. Radio je mnogo i u Hrvatskoj, tako da je dobro upoznat s potencijalima i izazovima hrvatskog turizma. Izradio je nekoliko strateških marketinških planova za Hrvatsku turističku zajednicu, master planove razvoja turizma u hrvatskim regijama, posebno u Istri te nekoliko brand strategija za najveće domaće hotelske kompanije.

Kako evolucija turizma otvara prilike za marketing i komunikacije?

Globalni turizam eksplozivno raste. Nevjerojatne gužve u Barceloni, Parizu, Veneciji ili Dubrovniku, redovi na vrhu Mount Everesta, ogromni kruzeri i prepuni avioni postali su svakodnevnica. Ovaj rast za sada ne prati marketinška i komunikacijska industrija. Što marketingaši i PR-ovci mogu ponuditi turizmu? Koji su dobri primjeri iz drugih zemalja? Koja znanja nam nedostaju?

MODERATOR

Nevena Rendeli

Nevena Rendeli Vejzović

HRT, urednica i novinarka (Hrvatska)

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
HR
EN HR