DOBRA NASLOVNICA JE DOBRA NASLOVNICA

20.09.2019., Rovinj -Predavanje Dobra naslovnica je dobra naslovnica.  Minja Miletic, Robert Botteri, Veljko Lalic, Goran Gavranovic Photo: Marko Dimic/PIXSELL

Dobra naslovnica može povećati prodaju i do 50 posto, evo koje ‘glave’ prodaju print

Medijsko tržište radikalno je drugačije u odnosu na prije desetak godina. Tiskani mediji imaju novu ulogu. Nekad osnovni izvor informacija, danas su primat na tom polju prepustili internetskim medijima. No, ono što se ipak nije promijenilo je važnost dobre naslovnice. O tome što je dobra naslovnica i zašto je važna na panelu “Dobra naslovnica je dobra naslovnica” na Weekend Media Festivalu raspravljali su glavni urednici tiskovina iz Hrvatske –  Goran Gavranović (24 sata), Slovenije – Robert Botteri (Mladina) i Srbije – Veljko Lalić (Nedeljnik).

“Naslovnica je prvi susret čitatelja s novinama i zato je važna. Ona je omot našeg produkta i mora biti uzbudljiva i provokativna zato što joj je cilj zaustaviti vas”, rekao je Botteri, koji je dodao i da novine prodaju glave, a da na naslovnicama u Sloveniji najviše interesa izazivaju Tito, Hitler i Žižek.

Ljudi kupuju novine iz dva razloga. Ili iz navike, zato što to naprosto uvijek čine, ili povremeno, a u tom slučaju je naslovnica iznimno važna. Dobra naslovnica jednom tjedniku može povećati prodaju za 50 posto. U dnevnom listu poput 24 sata, naslovnica povećava prodaju za 5 ili 10 posto, a nekada je to bilo i do 30″, otkrio je glavni urednik 24 sata Goran Gavranović.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
HR
EN HR