DATA vs. INSIGHT Jesu li nas podaci učinili pametnijima?

Podaci su svuda i tema su skoro svakog razgovora. No sama vrijednost podataka je često upitna. Posljednjih nekoliko godina, svi koji se bave zakupom medija gledaju kako profilirati korisnike te kako prikupiti podatke za bolje targetiranje. Niz tehnologija i metodologija dolazi s razvijenih tržišta, nudeći znatan napredak kvalitete oglašavanja. Nakon nekoliko godina shvaćamo da to što sve više podataka skupljamo, ne znači nužno da i uspijevamo bolje razumjeti korisnike i/ili preciznije oglašavati.

Znamo li dobiti kvalitetne insighte iz podataka koje skupljamo? Je li regija premala, i s premalo stanovnika, da bi se profiliranje sa skupim tehnologijama isplatilo? Kako dobiti kvalitetne podatke i kako postići ROI za brand?

PANELISTI

_MG_1026

Igor Černiševski

DIRECT MEDIA United Solutions, Head of Digital (Srbija)

Kresimir Djakovic

Krešimir Đaković

Pro media group, Client Service Director (Hrvatska)

Barbara-Modic-1_web

Barbara Modic

Pristop Media, generalna direktorica (Slovenija)

Zvonimir Pelko

Zvonimir Pelko

Hrvatski Telekom, voditelj Tnative studia i tima za digitalna medijska rješenja (Hrvatska)

MODERATOR

Katarina Kostic

Katarina Kostić

I&F Grupa (Srbija)

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
HR
EN HR