#agencylife – struka u očima javnosti?

Danas nas sponzorirani sadržaj zapljuskuje sa svih strana – svi nešto prodaju. No vjeruje li se oglasima koje kreiramo i koliko ih pozitivno doživljavamo? Što agencije regije BalCannesa mogu učiniti kako bi stekle povjerenje oglasivača i kvalitetnih agencijskih stručnjaka koji će za klijente izrađivati inovativna te atraktivna rješenja?
Tržište je sve konkurentnije, javnost sve osjetljivija na reklame, što zahtijeva i sofisticiraniji pristup agencija, izvorišta kreativnosti komunikacijske industrije. Za kvalitetan rad neophodni su kvalitetni agencijski ljudi, no jesu li agencije, pod teretom sve većih očekivanja, poželjno i poticajno mjesto za rad? Odgovore na ova i brojna druga pitanja, uz rezultate HURA-ina istraživanja općih stavova javnosti o oglašavanju i radu u marketinškim agencijama provedenog u suradnji s Ipsosom, saznajte u panelu BalCannesa.

PANELISTI

Davor Bruketa

Davor Bruketa

Bruketa&Žinić&Grey, kreativni direktor (Hrvatska)

Petra Cadez

Petra Čadež

Atlantic grupa, direktorica marketinga (Slovenija)

Christian Coklica

Christian Čoklica

ManPower Group Hrvatska, voditelj razvoja poslovanja (Hrvatska)

Ante Salinovic

Ante Šalinović

Ipsos Adria, direktor istraživanja medija i oglašavanja (Hrvatska)

MODERATOR

Antonija Mandic

Antonija Mandić

voditeljica (Hrvatska)

Leave a comment

HR
EN HR