S lavom pod rukom do Cannesa!

Kreće još jedno izdanje BalCannesa – natjecanja na kojem agencije imaju jedinstvenu priliku prezentirati svoj rad klijentima iz osam zemalja regije te im pokazati svoje najbolje projekte. Prijave se otvaraju 1. lipnja 2019., a one koje budu odabrane u top 25 pokazat će se pred publikom Weekend Media Festivala u udarnom terminu i imat će priliku osvojiti lavove, dok će najbolja agencija BalCannesa i ove godine moći prijaviti svoj projekt na Cannes.

BalCannes još jednom ujedinjuje regiju najdomišljatijim kampanjama i najkvalitetnijim projektima: i ove će se godine uvaženi stručnjaci – predstavnici klijenata, agencija i medija – okupiti kako bi odabrali 25 najboljih međunarodnih projekata. Odabrani će imati čast na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu, koji će se u Rovinju održati od 19. do 22. rujna, pokazati klijentima zašto su baš njihovi projekti najbolji.

BalCanneski su lavovi teški; njih kao posebno priznanje kući nose samo najjači – a dodijelit će se u sedam kategorija: za najbolju agenciju, najbolji projekt, najbolji projekt za inozemno tržište, ali i za regionalno; a svaki od tri žirija odabrat će po jedan projekt koji je po njihovim kriterijima najkvalitetniji te ćemo i ove godine imati priliku saznati kako na iste projekte gledaju svaki od tri zasebna sastava žirija. Agencija koja se svojim lavovskim vrlinama najviše istakne među odabranima ponijet će titulu najbolje agencije BalCannesa, a bit će nagrađena i prijavom na prestižno ovogodišnje izdanje natjecanja Cannes Lions, gdje će svojom kvalitetom predstaviti uspjehe regije.

Osim na Yellow pages stranicama BalCannesa, uspjesi s revije bit će proslavljeni i trajno zabilježeni u knjizi koja godišnje sabire nagrađivane projekte iz regionalne komunikacijske industrije – 25 izvrsnih projekata s rovinjske pozornice premjestit će se u novo izdanje Kreativnog portfolija. Prošlogodišnjih 25 pobjedničkih projekata regije možete pogledati u ovogodišnjem raskošnom izdanju knjige i inspirirati se za pripremanje prijava za BalCannes.

Mali projekti ili velike kampanje; domaći projekti, ali i oni za strana tržišta – sve dok uspješno baratate originalnošću, kreativnošću i tržišnom relevantnošću, sve se računa! Ne oklijevajte, nego pripremajte projekte te dopustite svima da vide vaše lavovske sposobnosti. Više informacija pronađite na www.balcannes.com.

Leave a comment

EN
HR EN