Društvene mreže, influencer marketing i medijska pažnja ono su od čega danas ne mogu pobjeći ni celebrityiji ni influenceri. Social media menadžment omogućio je da gotovo sve osobe koje koriste društvene mreže imaju priliku uživati u statusu zvijezde, naglasili su sudionici panela pod nazivom „Influencer celebrity – biti ili ne biti“.
Cijenjeni glumac Goran Bogdan, poznat i kao osoba aktivna u borbi protiv govora mržnje i Branimir Brkljač, autor bloga Iskusni Početnik, istaknuli su da su društvene mreže vrlo poželjan alat za širenje pozitivnog utjecaja i djelovanje u svrhu ostvarivanja promjena u društvu, ali da ih pritom treba znati koristiti i ne izgubiti sebe u moru lažnih profila i nestručnih mišljenja.
„Radi svog duševnog zdravlja, ne čitam komentare, ne obazirem se na negativu i takozvani hejt. Moj primarni posao je gluma, time se želim baviti, ali naravno, kada osjetim da negdje mogu pozitivno utjecati, rado se odazovem“, objasnio je Bogdan.
Video “Hejt, SLOVEni, još ste živi?” dokaz je da status glumačke zvijezde zajedno s učinkovitošću social networkinga ima veliku ulogu u poticanju društvenih pomaka. Digitalni uradak bosanskohercegovačkog magazina Buka u kojoj Goran Bogdan, Severina i Hristina Popović problematiziraju govor mržnje sastavni je dio Kampanje protiv govora mržnje.
Bogdan je istaknuo da nije očekivao toliko ekstenzivnu reakciju javnosti i interes publike, no drago mu je što su glavni protagonisti uspjeli odaslati ključne poruke i podići razinu svijesti o problematici s kojom se svakodnevno suočavamo.
„Živimo u vremenu znanja bez razmišljanja. Influenceri žele biti celebrityiji, ali za širenje utjecaja moramo potaknuti ljude koji su uistinu relevantni za odrađivanje takvog posla“, zaključio je Brkljač.