Biti influencer – umjetnost, zanat ili magija

Skinuli ste Instagram na mobilni telefon istog dana negdje prije 7-8 godina, ali tebe danas prati uža rodbina i pet kolega s posla, a ona ima globalnu sljedbu i pretvorila je svoje prisustvo na društvenim mrežama u dobar biznis sa solidnim godišnjim prihodom. Što se trebalo dogoditi da u ovom scenariju završiš u prvoj ili drugoj ulozi? Koji je “čarobni umak” zahvaljujući kojem netko hobi i efemernu zabavu objavljivanja na društvenim mrežama pretvori u unosan posao?

Kristijan Iličić

Influenceri su danas činjenica koja je tu, i od koje industrije marketinga i odnosa s javnošću, a još više medijska industrija, ne mogu pomoći. Članak o tome što je neka influencerica objavila i što su joj pratitelji odgovorili redovno će biti klikaniji od najvažnije vijesti iz državne politike.

Erna Saljević

Kako bi doznao je li biti influencer danas umjetnost, zanat ili magija, poslušaj panel diskusiju “Influenceri – trgovci utjecajem”, u kojoj će sudjelovati Ella Dvornik, poduzetnica i direktorica Manijaka, Kristijan Iličić, Nomadik travel, poduzetnik i bloger, Dario Marčac, LIMITLESS, poduzetnik i tiktoker, te Erna Saljević, @divaisback, komunikologinja. Panel se održava u petak, 24.9., s početkom u 10 sati u dvorani Vikend. Diskusiju će voditi Marijana Batinić, RTL Hrvatska, voditeljica.